Door omstandigheden zijn wij in 2011 gedwongen het roer om te gooien. Wij werken er hard aan om een buffer op te bouwen. Daarnaast proberen we slimmer met geld om te gaan zodat we in het geval van een WW periode daarna niet direct het pensioen hoeven aan te spreken.Als het goed is hebben wij een aantal jaren om onze situatie te kunnen verbeteren. Dat doen we door sparen, aflossen en de tijd die we meer hebben anders in te delen en te genieten van de kleine dingen van elke dag.( foto Eemmeer, zelf gemaakt)

Pagina's

woensdag 6 april 2016

Er kriebelt iets

Dit is (was) het blog van Pecunia. Pecunia richtte zich met name op de financiën en heeft dat bijna vijf jaar gedaan. Pecunia bestaat nog steeds, alleen alles wat ik de laatste periode schreef gaf me een beetje het gevoel van "meer van hetzelfde". Dus ben ik gestopt.

Momenteel ben ik aan het onderzoeken of ik een nieuw blog wil opstarten. Genoeg ideetjes zoals je in mijn profielbeschrijving kunt zien.

Gedurende 57 jaar heb ik veel meegemaakt in dit leven. Leuke en niet leuke dingen. Met name een aantal zaken op dat laatste gebied heeft er flink ingehakt. Maar er is meer in het leven. Op zoveel gebieden heb ik dingen gedaan of ben ik met zaken bezig. Ik heb de wijsheid niet in pacht, maar heb inmiddels wel zoveel ervaring op verschillende gebieden dat ik mij zelf wel als allrounder kan omschrijven.

Daarom onderzoek ik of ik een blog kan gaan schrijven onder de naam All-Round Woman
(http://allroundwoman.blogspot.nl/)

De pagina van Pecunia laat ik staan, maar alle verwijzingen en oude blogs zijn of gaan er af.

Ik verwijs dan ook door naar het nieuwe blog All-Round Woman. Zodra het écht doorgaat maak ik er hier melding van.

Groeten van Nicolette ( voorheen Pecunia).

10 opmerkingen:

  1. Reuze spannend om weer van je te mogen lezen.
    Lieve groetjes
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik wil de heer westwood van apexloans bedanken voor het geven van een ongedekte lening ter waarde van 63000 eur voor 4 jaar. als u een dringende legitieme lening nodig heeft, vraag dan vandaag nog een e-mail aan: apexloans247@yahoo.com

      Verwijderen
  2. Naam: __ Hendi Zikri Didi
    Plaats: _________________ Melacca, Maleisië
    banen: _ Ondernemers
    Elke kennisgeving: ____ hendidi01@gmail.com

    Hallo allemaal, wees alsjeblieft voorzichtig met het krijgen van een lening hier, ik heb veel nep-leners op internet, ik ben bedrogen, ik gaf het bijna op, totdat ik een vriend ontmoette die net een lening had aangevraagd en hij kreeg een lening zonder druk, dus stelde hij me voor om AASIMAHA ADILA AHMED LOAN FIRM te legitimeren, heb ik 1,3 miljoen dollar aangevraagd. Ik heb mijn lening minder dan 2 uur slechts 1% zonder onderpand. Ik ben erg blij dat ik ben gered van het krijgen van een slechte schuld. dus ik adviseer iedereen hier een lening nodig te hebben om contact op te nemen met AASIMAHA en ik garandeer dat u uw lening krijgt.

    Applicatie / Contact Center

    E-mail: ._________ aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn lening van 45.000 euro is zojuist verstrekt, heel erg bedankt LAPO MICRO FINANCE. Ik zal over uw diensten praten met mensen om me heen die een lening of financiële hulp nodig hebben omdat ik onder de indruk ben van uw snelle reactie. Als u een lening nodig heeft Aarzel dan niet om contact op te nemen met een echte legale kredietverstrekker met 100% garantie: E-mail: lapofunding960@gmail.com








    Mijn lening van 45.000 euro is zojuist verstrekt, heel erg bedankt LAPO MICRO FINANCE. Ik zal over uw diensten praten met mensen om me heen die een lening of financiële hulp nodig hebben omdat ik onder de indruk ben van uw snelle reactie. Als u een lening nodig heeft Aarzel dan niet om contact op te nemen met een echte legale kredietverstrekker met 100% garantie: E-mail: lapofunding960@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil Karin Sabine-leningen voor mij een lening van € 7000 waarderen. Als je een dringende lening nodig hebt, zorg dan dat je niet wordt opgelicht door nep-geldschieters en solliciteer via een echte kredietverstrekker via e-mail sabinhelps@gmail.com whatsapp +79267494861

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil Karin Sabine lenen voor mij een lening van € 40.000 waarderen. als je een dringende lening nodig hebt, voorkom dan dat je wordt opgelicht door nep-geldschieters en solliciteer via een echte leningfirma via e-mail sabinhelps@gmail.com whatsapp +79267494861

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wil Karin Sabine lenen voor mij een lening van € 40.000 waarderen. als je een dringende lening nodig hebt, voorkom dan dat je wordt opgelicht door nep-geldschieters en solliciteer via een echte leningfirma via e-mail sabinhelps@gmail.com whatsapp +79267494861

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo allemaal, ik ben opgelicht door zoveel bedrijven die beweerden echte geldschieters te zijn, maar al mijn inspanningen zijn tevergeefs geweest, ik ben meer dan 3500 euro kwijtgeraakt aan nep-geldschieters die beweren te zijn wat ze niet zijn. Totdat mijn vriend me voorstelde aan de juiste geldschieter waarmee ik contact opnam en ik met succes een lening van hen kreeg in slechts 48 uur, zou ik iedereen die op zoek is naar een lening zonder angst aanraden om contact met hen op te nemen via e-mail: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447868753778

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oliver Henrich21 juni 2021 om 00:31

    Hey jongens, ik ben super enthousiast vandaag. Ik zag opmerkingen van mensen die al een lening van Della Taylor hadden gekregen en toen besloot ik me aan te melden op basis van populaire aanbevelingen en slechts een paar uur geleden bevestigde ik een totaalbedrag van 50.000 euro op mijn rekening. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte lening nodig heeft om een aanvraag in te dienen via hun e-mail: yawnerstaylor@gmail.com of whatsapp +1 (876) 398-8103

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik ben zo opgewonden vandaag. Ik heb opmerkingen gezien van mensen die al een lening van jude_benson finance hadden gekregen, dus besloot ik om een aanvraag in te dienen op basis van populaire aanbevelingen en slechts een paar uur geleden bevestigde ik een totaalbedrag van 10.500 euro op mijn rekening. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte lening nodig heeft om een aanvraag in te dienen via hun e-mail:judebensonfinanace@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen